امیرحافظامیرحافظ، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 28 روز سن داره

امیرحافظ دوست داشتنی

ششم تیرماه (استخر)

1392/4/8 10:09
579 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسرگلم این نوشته خاطره ای زیباازرفتنمون به استخر باخونه بابابزرگه (فرخیان). نفس مامان به همراه بابابزرگ ومادربزگ وعمه ها(عمه زهرا گلشن مهلقا وفاطمه) وعمو روح الهو زن عمو مرضیه ومهدی والینا ست خیلی بهمون خوش گذشت ولی شما از آب میترسیدی میگفتی هیچ کس نباید آب پرت کنه یا سروصدا  کنه همه با آرامش شنا کنید بابایی طفلی به خاطرشما زیاد شنا نکرد هروقت شما پیش من بودی بابا یواشکی شنا میکرد درضمن عموروح اله اندازه یکسال آب تنی کردازتو آب در نمی اومد بیرون.حالا که ای مطلب رونوشتم شما یک سال ونیم تون است در ضمن عکس های روز استخر رو بعدا برات وارد میکنم .ایشالله تنت سالم باشه عزیزمبای بای(راستی مامان بعدا از استخر پشت پاهات چند دونه قرمز زد ولی اذیت هم نبودی ولی مامان بابا برات کرم زدن تا زود خوب بشی)  به من زنگ بزن

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

زهرامامانه ایلیا جون
8 تیر 92 17:44
سلام عزیزم لطفا تو مسابقه نی نی وبلاگ کمکم کنید تا بتونم رای بیارم بی زحمت یه سر به وبلاگ شیرین تر از عسلم بزنید و با دیدن عکس کد 199رو به شماره پیامک 20008080200 ارسال کنید اگه براتون امکان داره با چند تا سیم کارت بفرستید یه دنیا ممنونم امیدوارم بتونم جبران کنم راستی فقط به یه نی نی میتونید رای بدید بعد از این که رای دادید به من خبر بدید تا بدونم کدوم یکی از دوستای مهربونم کمکم کردن و تعداد رای ها رو هم داشته باشم یه دنیا سپاس
خاله فاطی
12 تیر 92 15:37
همه چَ چونِ من، تو یه کُمبلی